sábado, 8 de septiembre de 2007

Más Corquiéu.





Agora dices que me quies;
llueu camudes lo que sientes;
que t'aclares lo que quiero
y que pa ti seya lo primero.

Ponte a camentar.
Nun pienso esperar
nin un día más
y que seya ceo.

Los mios besos, te prometo;
mil afalagos, por un cientu,
veyurines y rebelgos,
munchos trebeyos toos nun cestu.

Y t'acurrucar.
Y t'afalagar.
Y poder suañar
col futuru nuesu.

Si mañana nun retruques;
pasáu mañana, nun m'atopes.
Esta moza nun espera,
tresna aina la mollera.

Ponte a camentar.
Ya pues entainar.
Nun voi esperar;
y que seya...

Ponte a camentar.
Nun pienso esperar
nin un día más;
y que seya ceo.

Y t'acurrucar.
Y t'afalagar.
Y poder suañar
col futuru nuesu.






Cuanta maxa lleves dientro
pa facer farina d´agua
viendo dar vueltes les mueles
pasa adulces la ivernada.


Naguo por ser la farina
que selemente calistra
los poros de la camisa
qu´endolca la to natura d´agua
si supieras que te quiero
amurniarías la mirada.


Siguiré siendo furtiva
sabiamente amatagada
ente fatos perxuicios
que la sociedá nos instaura
siguiré siendo furtiva
sabiamente amatagada


Naguando por un futuru
enllenu d´esperanza
suañando colos placeres
de los qu´agora toi privada
si albidrara que me quieres
morrería esgaloyada
nun habría home en tierra
que conociera dicha más alta.


Solamente camentalo
camuda´l xeitu la miocara
apigazar na to vera
esconsonar na to cama
ser parte de la to vida
ser la familia que te falte


si supieras molinera
cuanto te quiero mío alma


Quien fuera l´agua que mueve
el molín de la to casa
pa ser parte la to vida
y dexar de vivir arrequexada
por una sociedá inxusta
que castiga a la llesbiana
que toes llevamos dientro
soterrándola pa que nun salga


si supieras molinera
cuanto te quiero mio alma
apizagar na to vera
esconsonar na to cama


si supieras molinera
cuanto te quiero mio alma
apizagar na to vera
esconsonar na to cama


-------------------------


Cuanta magia llevas dentro
para hacer harina del agua
viendo dar vueltas las muelas
pasas dulcemente el invierno


Ansio ser la harina
que suavemente atraviesa
los poros de la camisa
que envuelve tu naturaleza
de agua
Si supieras que te quiero
se te entristecería la mirada


Seguiré siendo furtiva
sabiamente oculta
entre los estupidos prejucios
que la sociedad nos impone
Seguiré siendo furtiva
sabiamente oculta


Deseando un futuro
colmado de esperanza
soñando con los placers
de los que ahora estoy
privada
Si sospechara que me
quieres
moriría desgarrada
no habría hombre en
la tierra
que conociera dicha más alta


Solamente de pensarlo
se me cambia la
cara
dormitar a tu lado
velar en tu cama
si supieras molinera
cuanto te quiero mi alma
dormitar a tu lado
velar en tu cama


Quien fuera el agua que
mueve
el molino de tu casa
para ser parte de tu vida
y dejar de vivir
arrinconada
por una sociedad injusta
que castiga a la lesbiana
que todas llevamos dentro
enterrandola para que no
salga


si supieras molinera
cuanto te quiero mi alma
dormitar a tu lado
velar en tu cama
si supieras molinera
cuanto te quiero mi alma
dormitar a tu lado
velar en tu cama.

No hay comentarios: